V rámci poskytnutí sídla společnosti, klient obdrží následující služby.
- vydání souhlasu s umístěním sídla s ověřeným podpisem vlastníka nemovitosti
- veškerá smluvní dokumentace (smlouva o poskytnutí sídla)
- označení sídla společnosti dle živnostenského zákona. Nemovitost je označena aktuální obchodní firmou klienta, a jejím identifikačním číslem. Toto označení je kontrolováné 1x týdne po celou dobu trvání předplatného
- vyhotovení a dodání 1x kopie souhlasu s umístěním sídla s ověřeným podpisem vlastníka nemovitosti
- upozornění na přijatou poštu emailem
- pravidelné vyzvedávání došlé pošty 1x týdně. Následně je pošta je pošta skladována u nás v kanceláři a je zde k diposzici k vyzvednutí v pracovní dny od 9 do 17 hodin.
Klient má na výběr ze 3 míst, kde si může poštu vyzvednout. Pobočka v Praze (Sokolovská 131/86 - Zirkon office center, Praha 8 - Karlín), v Brně (Pražákova 1008/69 - AZ Tower, Brno), nebo v Bratislavě (Gorkého 205/3, Bratislava - Staré Mesto).
Mám zájem, jak si mohu objednat?
Volejte:
+420 607 044 665