Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Jaké služby jsou obsaženy ve službě poskytnutí sídla?

V rámci poskytnutí sídla společnosti, klient obdrží následující služby.

  • vydání souhlasu s umístěním sídla s ověřeným podpisem vlastníka nemovitosti
  • veškerá smluvní dokumentace (smlouva o poskytnutí sídla)
  • označení sídla společnosti dle živnostenského zákona. Nemovitost je označena aktuální obchodní firmou klienta, a jejím identifikačním číslem. Toto označení je kontrolováné 1x týdne po celou dobu trvání předplatného
  • vyhotovení a dodání 1x kopie souhlasu s umístěním sídla s ověřeným podpisem vlastníka nemovitosti
  • upozornění na přijatou poštu emailem
  • pravidelné vyzvedávání došlé pošty 1x týdně. Následně je pošta je  pošta skladována u nás v kanceláři a je zde k diposzici k vyzvednutí v pracovní dny od 9 do 17 hodin.

Klient má na výběr ze 3 míst, kde si může poštu vyzvednout. Pobočka v Praze (Sokolovská 131/86 - Zirkon office center, Praha 8 - Karlín), v Brně (Pražákova 1008/69 - AZ Tower, Brno), nebo v Bratislavě (Gorkého 205/3, Bratislava - Staré Mesto). 

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!