Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Propagační firemní materiály

 V rámci marketingu je důležitým prvkem propagace firmy. Hlavním účelem je představení společnosti, poskytnutí bližších informací o produktech, přesvědčit o kvalitách a poskytnout kontakt pro případnou zpětnou vazbu.

Propagace společnosti je v dnešní době s velkou konkurencí nezbytnou a nepostradatelnou součástí podnikání a obchodování.

Pod pojmem propagační materiály je možné si představit vše, co je spojeno s firmou a nese její název nebo logo. I samotné logo o firmě hodně vypovídá.

Mezi nejznámější a nejtypičtější materiály propagace patří:

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

  • letáky
  • brožury
  • katalogy
  • vizitky
  • výroční zprávy
  • hlavičkový papír atd.

Při tvorbě jakéhokoliv reklamního materiálu musíte brát v potaz hlavně vaši cílovou skupinu. Je důležité, aby forma a obsah reklamy byly vytvořeny s jasnými představami o tom, koho mají oslovit a jak mají zapůsobit. Je nutné znát preference a vlastnosti dané cílové skupiny, aby materiál potenciálního zákazníka přesvědčil k bližšímu nahlédnutí. Při čtení začíná čtenář u ilustrace, postupuje k titulku a potom k textu.

Podle výzkumů se zjistilo, že na většinu tištěných firemních materiálů se dívá čtenář 1,5 vteřiny. Pokud je spojeno sdělení s určitou událostí, je pro čtenáře snadněji zapamatovatelné.

Pokud formou propagačního materiálu propagujete svůj produkt – výrobek nebo službu je nutné nezapomenout na informace o:

  •         názvu produktu,
  •         vlastnostech,
  •         výhodách,
  •         údajích, kde lze produkt zakoupit.

Na první pohled musí být jasné, co Váš propagační materiál nabízí, vhodné je umístit fotografii výrobku, grafiku nebo výstižný obrázek. Text by měl být pro čtenáře přehledný a čitelný. Pro zdůraznění podstatných informací se používá výraznější písmo a barvy.

Propagační materiál se snažte správně utřídit. Výrazný titulek, který by měl cílový segment zaujmout, text by měl být členěn podle informací do částí a grafická podoba by měla odpovídat celkové corporate identity společnosti.

V závěru Vašich materiálů nezapomínejte na kontaktní informace (telefon, email, webové stránky pro více informací) pro zpětnou vazbu od čtenáře. Bez nich by byl propagační materiál k ničemu.

Pokud se rozhodnete vytvořit propagační materiály, zamyslete se hlavně nad tím, co by vás jako potenciálního zákazníka zaujalo, snažte se vcítit do jeho role a úspěch bude zaručen. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!