S ohledem na bezpečnost našich klientů i pracovníků ve všech našich kancelářích v Praze, Brně a Bratislavě dodržujeme přísná bezpečnosti pravidla.
Naší pracovníci:
- nosí roušky a rukavice, které pravidelně vyměňují a dodržují zásady hygieny
- dezinfikují a větrají prostory navštěvované klienty, několikrát denně
- dezinfikují kanceláře denně po skončení pracovní doby
- před schůzkou mají vše řádně připravené tak, aby schůzka proběhla rychle, efektivně a bezpečně
- jsou k dispozici na Skype či telefonu po celou provozní dobu ke konzultacím ke všem produktům, které klienty zajímají
- dodržují přísná vnitropodniková pravidla upravující život mimo kanceláře a chování v rámci soukromého života - denně povinně podepisují čestné prohlášení
Naši klienti:
- mohou využít služeb CZECH POINTu přímo u nás v kancelářích v Praze na Karlíně bez potřeby návštěvy pošty
- jsou před vstupem do kanceláří poučení o tom, že je naprosto nezbytné, pohybovat se v kanceláři po celou dobu v roušce a nesundavat ji
- před schůzkou jsou seznameni s veškerou připravenou dokumentaci tak, aby schůzka proběhla rychle, efektivně a bezpečně
- pokud má klient zájem o bezkontaktní "odbavení", lze to a v takovém případě jsou klienti odbavování pomoci úložného boxu před kanceláří, tj. bez nutnosti osobního setkání
Díky těmto opatřením jsou naše služby rychlé, pohodlné a především bezpečné.
Jsme plně v provozu a plně k dispozici vám, našim klientům!
Máte dotaz týkající se bezpečnosti provozu? Zeptejte se emailem na info@altaxo.cz nebo volejte na +420 607 044 665