Pojem webinář pochází ze spojení slov „webový seminář“ a poprvé se začal používat začátkem 21. století. Člověk účasten na webináři nepotřebuje žádné zvláštní hardwarové a softwarové vybavení. V současné době se webináře používají v největší míře pro předání přínosných informací nebo také představení společnosti, produktu a služby.
Při webinářích probíhá komunikace oběma směry a největší výhodou je, že umožňuje plné zapojení všech účastníků. Účastníci webináře mají možnost přímé komunikace s přednášejícím pomocí chatu, hlasu a videokamery. Prostřednictvím webináře můžete jednak vzdělávat své odběratele a zákazníky v oblasti internetového marketingu. Vzdělávání v online marketingu je prospěšné pro všechny strany. Vy se dozvíte, jaké informace jsou klienty žádané, v čem nemají jasno a naopak s jakými znalostmi disponují. Klienti získají informace, co všechno mohou od kampaně očekávat a pomůže jim to pochopit, jaké aspekty jsou důležité pro její maximální účinnost. A dále pak vzdělávat své zaměstnance a to jak osobně či prostřednictvím najatého lektora (odborníka na dané téma). A to v oblastech počínaje od řízení podniku, přes práci na PC, přes změny v účetnictví, ve vládních zákonech až k práci s lidskými zdroji. Oblast témat webinářů je prakticky neomezená. Lidé se učí celý život. Webináře mohou firmám, institucím i nezávislým profesionálům sloužit jako marketingový nástroj pro představení produktů či služeb. Tento způsob propagace výrobků či služeb není oproti ostatním metodám tak agresivní a zákazníky je lépe přijímán. Spočívá v tom, že firma nabídne bezplatnou vzdělávací přednášku na téma, kterým se zabývá. A v závěru webináře představí účastníkům své produkty či služby a vyzve je ke konkrétní akci. Webináře mohou sloužit i jako prostředek k prezentování názorů, pořádání rozhovorů a diskuzí.© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy