Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Jak začít optimalizovat webové stránky pro vyhledavače

Při vytváření webových stránek je dobré mít na paměti, že jsou tvořeny pro zákazníky, uživatele, a k tomuto faktu směřovat uzpůsobení webových stránek. Mechanismus vyhledavačů se mění s jeho vývojem a pozměňuje se i trochu mechanismus vyhledávání.

Proto se může přihodit, že web ve vyhledavači klesá či stoupá bez přičinění optimalizace webových stránek. Webové stránky je tedy nutné tvořit zejména pro zákazníky, a nikoli pro vyhledavače. Webový obsah, kvalita webu, sortiment, který je na webu zobrazován, by měl být aktualizován tak, aby byli spokojeni zejména zákazníci, a optimalizace webových stránek by neměla tuto spokojenost ovlivnit.

 

Jak připravit optimalizaci pro web

Před samotnou optimalizací webových stránek si musíme připravit samotný plán optimalizace. Kvalitní plán optimalizace zaručí pevné a dlouhodobé výsledky těm webovým stránkám, na kterých je optimalizace prováděna. Tento samotný plán je rozdělen do dvou částí, a to na marketingovou část a technologickou část.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

 

Nejprve je důkladně zmapována struktura webových stránek, zákazník, který vyžaduje optimalizaci, musí pečlivě a dopodrobna vysvětlit a uvést záměr své webové prezentace, k čemu stránky slouží, co je jejich cílem, jak vznikly a následně po objasnění této situace, může firma začít s optimalizací webových stránek. K patřičnému porozumění funkce webových stránek využívají firmy dotazníkový formulář. Tento formulář je různě obsáhlý v závislosti na webových stránkách.

 

Některé stránky jsou malé, drobné, a jejich optimalizace a tudíž i plán optimalizace, nebude nijak zdlouhavý a složitý. Jiné jsou velice rozvětveny a dotazník a stanovené cíle, budou o to složitější, než u malých webových stránek.

 

Jak zpracovat dotazník pro plán optimalizace webových stránek

Webové stránky vznikají za různým účelem. Některé slouží jako e-shop, který chce prodávat nabízené produkty, jiné webové stránky slouží jako prezentace produktu či firmy, další informují zákazníka o nějaké akci, které by se měl zúčastnit. Co se rozsahu týče, některé webové stránky jsou složeny z několika málo informací, a naopak jiné jsou velice rozvětveny. Tyto odlišnosti vedou i k různým formám dotazníků, jejichž úkolem je zjistit, co je cílem daných stránek, a tedy jak sestavit vhodný plán pro optimalizaci webu. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!