Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Link Building

Link Bulding můžeme definovat jako webovou obdobu Public Relations. Cílem link buildingu je, aby se na webové stránky co nejvíce odkazovalo. Obdobně cílem Public Relations je, aby se o firmě nebo o produktu co nejvíce mluvilo.

Tyto zpětné odkazy a jejich budování je jednou z nejdůležitějších částí optimalizace webových stránek v off-page faktorech. Jestli-že na web získáte kvalitní zpětné odkazy, jste na dobré cestě ke kvalitní a úspěšné optimalizaci webových stránek.

 

Jak získat zpětné odkazy?

Způsobů, jak vytvořit zpětné odkazy je několik. Můžete odkazy získat i bez vlastního přičinění, což je ten nejpříjemnější způsob. Ovšem častěji musíte odkazy shromáždit sami, a to například prostřednictvím registrace do katalogů, nebo v případě, že se zúčastníte nějakého fóra či diskuze. Dále zpětné odkazy můžete vyměňovat nebo kupovat.

 

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Zpětné odkazy rozdělujeme na interní a externí.

  • Interní – nachází se na stejném webu a jejich úkolem je vnitřní prolinkování jednotlivých stránek.

  • Externí – směřují z jednoho webu na druhý web a mají větší váhu pro vyhledavače. Tyto odkazy se rozdělují na follow odkazy a nofollow odkazy.

  • Follow odkazy

  • Nofollow odkazy – HTML parametr značí tyto odkazy tak, že k nim nebude přidáván žádný rank a odkazy nebudou nijak sledovány. Ve své podstatě musí každý zpětný odkaz přivést na web postupem času určité procento návštěvnosti, a na jeho parametru až tak nesejde. Seznam i Google podporují oba tyto parametry a to follow i nofollow a není až tak podstatné, zda odkaz přinese i rank či nikoli.

Tyto zpětné odkazy jsou třetím největším zdrojem nových návštěvníků web. Důležitější jsou jen vyhledavače a katalogy, které fungují také na bázi zpětných odkazů.

 

Funkce, které tyto odkazy mají, jsou v podstatě jasné z jejich shromažďování. Hlavním cílem odkazů je přivést na webové stránky nové uživatele, budovat značku. Jsou-li odkazy umístěny na různých místech na internetu, vidí je různí uživatelé, a návštěvníci si je i snadněji zapamatují.

 

Vyhledavače hodnotí webové stránky z pohledu kvality a množství zpětných odkazů. Je-li zpětných odkazů příliš, a ještě navíc neoplývají kvalitou, je hodnocení celkově horší. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!