Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Display reklama na internetu

Display reklama je druh plošné internetové reklamy, důležitá součást marketingového mixu a jeden z nejúčinnějších nástrojů on-line marketingu.

Na rozdíl od textové reklamy využívá display reklama k reklamním sdělením obrázky, videa či zvuk a jejím cílem je zasáhnout co největší počet uživatelů.

 

Výhody display reklamy:

  • možnost demografického a behaviorálního cílení,

  • možnost sledovat výkon vašich kampaní a metriky (prokliky a konverze pro výpočet návratnosti investic).

Nevýhody display reklamy

  • vyšší cena,

  • nevšímavost ze strany uživatelů,

  • nízká míra prokliku (CTR).

    Mám zájem, jak si mohu objednat?

    Volejte: +420 607 044 665

    Pište na: info@altaxo.cz

Proč zvolit display reklamu?

Existuje hned několik dobrých důvodů, proč zvolit display reklamu.

  1. Je ideálním nástrojem pro vyvolání poptávky (jasná výzva k akci).

  2. Zvyšuje návštěvnost webových stránek.

  3. Zvyšuje prodeje v režimu offline.

  4. Napomáhá budovat povědomí o značce. U opakovaného zobrazování display reklamy v grafické formě uživatelům je vyšší pravděpodobnost zapamatování značky, i když uživatel na reklamu neklikne.

  5. Zvyšuje míru konverze na vašich webových stránkách.

  6. Drží krok s technologickým pokrokem (zobrazení na mobilních zařízeních), a to díky své flexibilitě.

Formáty display reklamy

K formátům display reklamy můžeme zařadit bannery, pop-up vyskakovací okna, skycrapers (vertikální reklamní proužek o velikosti 120*600 nebo 160*600 pixelů), reklamní formáty overlays (např. grafický prvek překrývající obsah webové stránky či reklama překrývající video) a krátké reklamy vkládané před video (pre-roll), za video (post-roll) a překrývající část právě přehrávaného videa (mid-roll).

 

Tipy pro display reklamu

  • Definujte si cílovou skupinu a cíl reklamní kampaně.

  • Věnujte pozornost grafickému zpracování reklamy. Nebojte používat výrazné barvy a experimentovat s designem.

  • Tvořte zajímavý a poutavý obsah vyvolávající akci.

  • Buďte kreativní a vytvářejte vizuálně přitažlivé reklamy.

  • Ujistěte se, že se reklamy budou zobrazovat na viditelném místě.

  • Hodnoťte metriky. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!