Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Jak na Facebookové kampaně

Kdo by byl býval před několika řekl, že Facebook získá takový věhlas a že se dnes stane podobnou platformou, jakou je vlastně internet? Sociální sítě a Facebook obzvláště je dnes možné využívat k velmi přesně zaměřeným reklamním kampaním, které je možné navíc velmi dobře kvantifikovat.

Vlastní stránka jako základ

Dobrou zprávou je, že veškeré tyto kampaně můžete provádět sami a že si lze kampaně nastavovat z pohodlí kanceláře, prostřednictvím internetového rozhraní, které je navíc v českém jazyce. V první řadě byste si však měli uvědomit, že vést facebookovou kampaň bez vlastní firemní stránky na facebooku bude mít rozhodně menší úspěšnost. Vlastní stránka na Facebooku je dnes totiž stejnou nutností, jako internetová stránka. Jde navíc o skvělou příležitost, jak své vlastní zboží a služby zpropagovat a skvělý komunikační kanál. O svoji facebookovou stránku byste se měli dobře starat a měli byste se snažit sem vkládat takové příspěvky, které budou mít skutečně něco společného s vaším podnikáním, s vašimi službami a produkty. Nezapomeňte na obrázky a fotografie, které přitahují pozornost. Tón oslovení byste měli zvolit přátelský, ale přitom ne podlézavý, ani příliš komisní. Nezapomeňte na nejrůznější soutěže a ankety. Zajímavé příspěvky můžete zvýraznit a „připnout“ je třeba na sedm dní na první místo mezi příspěvky.

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

 

Jak spustit kampaň

Pokud jste si již vytvořili svou vlastní stránku a podařilo se vám pro ni získat určitý počet fanoušků, můžete přistoupit k plánování reklamních kampaní. Reklamní kampaň je vám vlastně nabízena pokaždé, když na svou firemní stránku přidáte příspěvek. V takovém případě je vám nabízeno umístění této reklamy a náhled na to, jak by taková reklama vypadala. Dalším krokem je zacílení reklamy – můžete si zvolit demografickou skladbu těch, kterým se reklama zobrazí, při rozhodování zjistíte také přibližný počet lidí, které může tato reklama oslovit. Dále je třeba si vybrat způsob placení za reklamu – nabízí se cena za proklik, či cena za zobrazení. Pak už stačí jen vybrat datum spuštění kampaně, naplánovat si její rozpočet a kampaň můžete odstartovat. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!