Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Kolik stojí konverze prostřednictvím PPC systému

Pro zadání reklamy do PPC systémů (např. Google AdWords nebo S-klik) musíte zvolit nejprve vhodná klíčová slova. Každé klíčové slovo má pochopitelně svou stanovenou finanční hodnotu.

Vaším cílem je zvýšit konverzní poměr, přilákat do obchodu nejen více návštěvníků, ale také přeměnit návštěvníky na zákazníky. Kolik tato přeměna stojí a vyplatí se vám vůbec investovat do těchto PPC kampaní s cílem změnit konverzní poměr?

 

Hodnota konverze

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Hodnotou konverze se rozumí čistý zisk z prodeje zboží. Tento čistý zisk by se měl právě rovnat této hodnotě, anebo by měl být vyšší než hodnota konverze. Při vyšší hodnotě konverze se nevyplatí platit reklamu v PPC systémech. Přečtěte si následující příklad.

 

Představte si, že jste prodejce nafukovacích hradů a objednali jste si PPC reklamu v programu Google AdWords. Prodáváte nafukovací hrady pro děti a jeden nafukovací hrad stojí 2000 Kč. Náklady spojené s prodejem hradu, které zahrnují i kupní cenu hradu, jsou 1500 Kč a váš zisk je tedy rovných 500 Kč. Tento zisk, 500 Kč, to je hodnota konverze. Jestliže je cena za klíčové slovo nafukovací hrad 5 Kč a míra konverze je 1 %, je hodnota konverze 500 Kč. Pokud se rozhodnete využít jiné klíčové slovo, např. dětský hrad, bude cena 6 Kč za kliknutí, míra konverze bude 1 %, vyšplhá se hodnota konverze na 600 Kč. V tomto případě se vám tato investice do reklamy nevyplatí. Aby se vám vyplatila, musel by být konverzní poměr větší než 1 %.

 

V tomto případě je potřeba zvýšit konverzní poměr stránek, reklamu neprovádět vůbec, anebo ji v systému pozastavit, popř. zvolit jiný PPC systém, který nabídne nižší cenu reklamy. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!