Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Marketing zdarma v rámci sociálních sítí Facebook a Google+

Při prezentaci firmy, popř. vybraného produktu, je v současné době také relevantní reklama na sociálních sítích. V následujících odstavcích se dozvíte, na kterých sítích se vyplatí reklamu udržovat, a co je k tomu potřeba.

Mezi zatím nejnavštěvovanější sociální síť patří Facebook. Nenechte se ovšem mýlit. Facebook navštěvuje pouze vybraná skupina uživatelů. Proto před samotným začátkem reklamy na sociálních sítích si nejprve zvolte cílovou skupinu. Na základě zvolení cílové skupiny se rozhodnete, která sociální síť je k reklamě nejvhodnější.

 

Facebook

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Facebook používá veskrze skupina uživatelů zejména mezi 15 a 30 rokem. Platí všeobecně, že čím mladší uživatel, tím více Facebook používá. Dalším faktorem užívání sociálních sítí je: JAK je síť spotřebitelem zobrazována. Např. pokud jej má nainstalovaný pouze v mobilním telefonu, nejsou některé druhy reklamy, které Facebook inzerentům nabízí, vhodné.

 

Jaké máte možnosti?

K prezentaci výrobku Facebook nabízí využít placené odkazy, které vyskakují na uživatele dle nastavení cookies v počítači. Tato reklama je vhodná pro uživatele, kteří se přihlašují na portál přes klasický prohlížeč, a nikoli přes aplikaci v mobilním telefonu. Můžete také využít aplikace zdarma, o které se musíte starat a věnovat jim čas, jejich úspěch je zaručenější, ale jedná se o delší proces. Založíte stánku firmy nebo produktu, kterou si budou uživatelé přidávat jako oblíbenou, můžete vytvořit skupinu, do které budete zvát uživatele a komunikovat s nimi v rámci skupiny, anebo je můžete pozvat na událost. Dále je možné všem uživatelům, kteří mají vaši firmu jako oblíbenou, posílat zprávy či přidávat informace a fotografie na svoji zeď, a tímto způsobem budete efektivně oslovovat uživatele sociální sítě.

 

Google+

Tuto síť používají uživatelé ve středním věku, a dále příznivci prohlížeče Google Chrom a vyhledávače google.com. Uživatelé mají často vytvořený účet na Google+, ale toto není podmínkou pro možnost zhlédnutí reklamy, resp. prezentace firmy. Firma si na Google+ vytvoří stránku, kde zadá lokalitu, kategorii firmy, nějaké fotografie, čím se firma zabývá – stručný a jasný popis. Následně mohou uživatelé firmu hodnotit. V zahraničí je tento způsob prezentace velice oblíbený a účinný. Je zdarma, musíte této stránce věnovat náležitou péči, ale tato aktualizace není časově náročná, a není třeba ji provádět tak často jako na Facebooku. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!