Myslíte si, že víte o návštěvnících svých webů vše podstatné? Pokud snad ano, tak vás musíme vyvést z omylu. Protože pakliže nedisponujete níže uvedenými informacemi, můžete jenom spekulovat o potřebách, zvycích a touhách vašich návštěvníků.
Monitoring návštěvnosti webu patří do skupiny marketingových nástrojů. Pouhým sledováním může majitel webu získat spoustu užitečných informací díky kterým je pak schopen ve výsledku dosáhnout navýšení prodeje.
Udělejte si z návštěvníka zákazníka a uvidíte, že budete spokojeni oba.
Monitoringem návštěv získá majitel webových stránek v rámci sledovaných kampaní informace, zda zvolená strategie splnila svůj účel nebo se naopak účelem minula a je potřeba zvolit jiný typ propagace.
S analýzou návštěvnosti získáte přehled:
Přínos analýzy:
Rozdílem mezi Google Analytics a Google AdWords je skutečnost, že systém Google AdWords nesleduje počet přímých návštěv, ale počet jednotlivých prokliků(pay-per-click).
Stejným způsobem jako AdWords fungují i další nástroje vytvořené ke sledování PPC kampaní.Konkrétně Sklik od společnosti Seznam.cz a neméně používaný systém na sledování PPC kampaní E-Target.
Na základě získaných informací si budete moci přizpůsobit webové stránky preferencím návštěvníků. Což je cesta k udržení si těch stávajících a k získání nových.
Získaným informacím o vyhledávačích a klíčových slovech přizpůsobíte vaše webové stránky, a tím se vám podaří rozšířit počet nových návštěvníků a posléze i potencionálních zákazníků.
V konečném součtu budete moci pomocí získaných výsledků monitoringu proměnit své stránky v dokonalý a návštěvníky vyhledávaný web a nezapadnete na internetu.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy