Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Monitoring návštěvnosti

Myslíte si, že víte o návštěvnících svých webů vše podstatné? Pokud snad ano, tak vás musíme vyvést z omylu. Protože pakliže nedisponujete níže uvedenými informacemi, můžete jenom spekulovat o potřebách, zvycích a touhách vašich návštěvníků.

Monitoring návštěvnosti webu patří do skupiny marketingových nástrojů. Pouhým sledováním může majitel webu získat spoustu užitečných informací díky kterým je pak schopen ve výsledku dosáhnout navýšení prodeje.

 

Udělejte si z návštěvníka zákazníka a uvidíte, že budete spokojeni oba.

 

Monitoringem návštěv získá majitel webových stránek v rámci sledovaných kampaní informace, zda zvolená strategie splnila svůj účel nebo se naopak účelem minula a je potřeba zvolit jiný typ propagace.

 

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

S analýzou návštěvnosti získáte přehled:

  • jaké návštěvníky máte
  • odkud přicházejí
  • co přesně na webu hledají
  • co přesně na webu dělají

Přínos analýzy:

  • informace o přesných počtech návštěvníků a uskutečněných obchodů
  • zpětná vazba na uskutečněnou reklamu
  • kontrola přínosu optimalizace stránek
  • přehled o přístupnosti a použitelnosti stránek

 

Nástroje monitoringu

  • Google Analytics – sleduje počet návštěvníků, doba strávenou na webu, použitá klíčová slova, míru opuštění a další informace spojené s chodem webu.
  • Google AdWords – je nástrojem pro zobrazování sledované reklamy. Zadavatel platí pouze za kliknutí na reklamní odkaz s následným přejitím na zadané webové stránky. Neplatí se za pouhé zobrazení reklamy.
  • Sklik – je též nástrojem pro zobrazování sledované reklamy. Stránky s reklamou se řadí dle způsobu výběru inzerátů do vyhledávací sítě na základě dotazů potenciálního zákazníka a do obsahové sítě, kde se reklama zobrazuje v kontextu s obsahovou formou stránky. I v tomto případě se platí pouze za kliknutí na reklamu.
  • eTarget- sleduje zobrazovanou reklamu s přesným zacílením na skupinu potenciálních zákazníků, rozdělených na základě jejich zájmů. Etarget je textová reklama určená široké většině uživatelů internetu. Platí se pouze za kliknutí s přesměrováním na webové stránky. Tematická reklama je zobrazována pod článkem pomocí kontextového odkazu.

 

Shrnutí:

Rozdílem mezi Google Analytics a Google AdWords je skutečnost, že systém Google AdWords nesleduje počet přímých návštěv, ale počet jednotlivých prokliků(pay-per-click).

 

Stejným způsobem jako AdWords fungují i další nástroje vytvořené ke sledování PPC kampaní.Konkrétně Sklik od společnosti Seznam.cz a neméně používaný systém na sledování PPC kampaní E-Target.

 

Na základě získaných informací si budete moci přizpůsobit webové stránky preferencím návštěvníků. Což je cesta k udržení si těch stávajících a k získání nových.

 

Získaným informacím o vyhledávačích a klíčových slovech přizpůsobíte vaše webové stránky, a tím se vám podaří rozšířit počet nových návštěvníků a posléze i potencionálních zákazníků.

 

V konečném součtu budete moci pomocí získaných výsledků monitoringu proměnit své stránky v dokonalý a návštěvníky vyhledávaný web a nezapadnete na internetu. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!