Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Remarketing

Remartketing je typ cílené internetové reklamy, kterou vyvinula společnost Google a jejím hlavním úkolem je přivést návštěvníky vašich webových stránek zpět a přimět je k nákupu.

Funkci remarketing najdete v Google Analytics a je dostupná všem uživatelům, kteří mají alespoň jeden ze svých účtů propojený s Google AdWords.

 

Princip remarketingu

Princip remarketingu je jednoduchý. Návštěvník je při příchodu na vaše stránky zaznamenán a přidán systémem do seznamu, který jste si nadefinovali, a to aniž by tento návštěvník provedl konverzi (u e-shopu např. nákup). Návštěvníkovi na tomto seznamu se pak při dalším vyhledávání v reklamní síti Google zobrazuje upravená reklama, která ho vybízí ke kliknutí a návratu zpět na vaše stránky.

 

Mám zájem, jak si mohu objednat?

Volejte: +420 607 044 665

Pište na: info@altaxo.cz

Proč je remarketing tak výhodný?

Jak vyplývá z uvedeného principu, je remarketing jedním z neúčinnějších nástrojů, jak zvýšit počet konverzí na vašich stránkách, přesně zacílit na konkrétního zákazníka a také zvýšit povědomí o vaší značce.

 

Kromě toho má tento systém celou řadu dalších možností. Inzerent si může zvolit styl reklamy, či na kterých webových stránkách se má reklama zobrazovat, a tím umožňuje mnohem více experimentovat a najít tu správnou cestu k získání zákazníka.

 

Další nespornou výhodou jsou nízké náklady (oproti klasické PPC), protože reklama se zobrazuje menšímu množství relevantních uživatelů.

 

Jaký formát reklamy u remarketingu zvolit

Reklama u tohoto typu cílené reklamy může mít podobu textového odkazu i grafického banneru. Protože je však remarketing formou připomínací reklamy, je výhodnější zvolit spíše grafickou reklamu, protože logo či obrázek produktu může mnohem více zaujmout a navíc je možné upozornit zákazníka i na případnou akční cenu či jiné výhody. 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!