Remartketing je typ cílené internetové reklamy, kterou vyvinula společnost Google a jejím hlavním úkolem je přivést návštěvníky vašich webových stránek zpět a přimět je k nákupu.
Funkci remarketing najdete v Google Analytics a je dostupná všem uživatelům, kteří mají alespoň jeden ze svých účtů propojený s Google AdWords.
Princip remarketingu
Princip remarketingu je jednoduchý. Návštěvník je při příchodu na vaše stránky zaznamenán a přidán systémem do seznamu, který jste si nadefinovali, a to aniž by tento návštěvník provedl konverzi (u e-shopu např. nákup). Návštěvníkovi na tomto seznamu se pak při dalším vyhledávání v reklamní síti Google zobrazuje upravená reklama, která ho vybízí ke kliknutí a návratu zpět na vaše stránky.
Proč je remarketing tak výhodný?
Jak vyplývá z uvedeného principu, je remarketing jedním z neúčinnějších nástrojů, jak zvýšit počet konverzí na vašich stránkách, přesně zacílit na konkrétního zákazníka a také zvýšit povědomí o vaší značce.
Kromě toho má tento systém celou řadu dalších možností. Inzerent si může zvolit styl reklamy, či na kterých webových stránkách se má reklama zobrazovat, a tím umožňuje mnohem více experimentovat a najít tu správnou cestu k získání zákazníka.
Další nespornou výhodou jsou nízké náklady (oproti klasické PPC), protože reklama se zobrazuje menšímu množství relevantních uživatelů.
Jaký formát reklamy u remarketingu zvolit
Reklama u tohoto typu cílené reklamy může mít podobu textového odkazu i grafického banneru. Protože je však remarketing formou připomínací reklamy, je výhodnější zvolit spíše grafickou reklamu, protože logo či obrázek produktu může mnohem více zaujmout a navíc je možné upozornit zákazníka i na případnou akční cenu či jiné výhody.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy