Využití informačních technologií je dnes naprosto samozřejmé pro jakoukoliv firmu a na komunikaci prostřednictvím e-mailu jsme si také dávno zvykli. V mnoha případech je velmi důležité být „na příjmu“ prakticky neustále a moci si přečíst nové e-maily okamžitě, jakmile dojdou. Právě tuto nutnost řeší BlackBerry.
Na příjmu neustále
Můžete namítnout, že dostat se k e-mailu dnes není příliš těžké. Mobilní telefony se mohou k internetu připojit zcela běžně, takže přístup k vaší e-mailové schránce můžete mít prakticky odkudkoliv a budete mít pravdu. Avšak v takovém případě je třeba se vždy opakovaně připojovat k internetu, abyste zjistili, zda náhodou nějaký e-mail nepřišel, což v mnoha případech není vůbec praktické. Oproti tomu profesionální řešení na principu BlackBerry vám umožní, abyste zjistili, že vám přišel nový e-mail okamžitě – buď zvukovým znamením, nebo ikonkou. Pakliže budete mít čas, můžete si ho také okamžitě prohlédnout.
Řešení s vlastním serverem nebo bez
V současné době je možné toto řešení provozovat dvěma různými způsoby, jde o to, zda vaše společnost chce využívat řešení na vašem Exchange e-mailovém serveru, nebo zda chce investovat pouze do zakoupení koncových přístrojů a využívat Exchange server u mobilního operátora. Tomu je třeba za tuto službu pochopitelně také platit, ale ušetříte na řešení na straně serveru. Pro příjem e-mailů „v terénu“ potřebujete speciální koncové zařízení, které na první pohled vypadá velmi podobně jako běžný mobilní telefon. BlackBerry telefon disponuje pohodlnou klávesnicí pro všech deset prstů a také displejem, na kterém si zobrazíte e-mail, včetně jeho příloh. Na e-mail zde velmi snadno odpovíte, dále si můžete například prohlédnout internetové stránky a mnoho dalšího, co běžně umí tzv. chytré telefony.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Důležité odkazy