Komplexní služby pro podnikatele

+420 607 044 665
info@altaxo.cz

Menu

Advergaming

Reklamní sdělení propagující značku, produkt nebo marketingovou zprávu je integrováno do počítačové hry. Advergaming prožil boom s rozvojem internetu, který umožňuje zainteresování mnohem větší skupiny, než je tomu u deskových her. Oproti jiným inzertním formátům má advergaming výhodu v pozitivním vnímání.

Všeobecně se rozlišují tři druhy advergamingu – reklamní hry umístěné na firemních webech, tradiční obchodní videohry vyvinuté s určitým úmyslem a hry obsahující product placement.

Výhodou advergamingu je jeho zacílení na široké spektrum uživatelů internetu, kterým je předán reklamní odkaz. Celé sdělení má pozitivní rámec, protože u lidí převládá dobrý pocit ze zábavné chvilky strávené u internetové hry.

Upoutat pozornost zákazníka v prostředí internetu je stále obtížnější. Zatímco běžné reklamní formáty nabízejí jen krátký omezený časový prostor a navíc jsou vnímány neutrálně až negativně, advergaming vtahuje zákazníka do hry a upoutává jeho pozornost na několik minut.

Možnosti advergamingu

  • vytváření a posilování pozitivního image firmy – zisk sympatií a propojení se zábavou a odpočinkem

    Mám zájem, jak si mohu objednat?

    Volejte: +420 607 044 665

    Pište na: info@altaxo.cz

  • informace o novém produktu nebo značce – předání informací o výhodách produktu

  • rozšíření povědomí o značce – několikaminutový kontakt se zákazníkem

  • data o hráčích – registrovaní hráči poskytují společnostem kontaktní údaje

  • doplněk kampaní – médium posilující dopad a ukotvení v mysli cílové skupiny

  • soutěže – možnost získání cen rozšiřuje publikum

Mezi všeobecně platné klady advergamingu patří fakt, že hry neznají věkové hranice (kdo si hraje, nezlobí), hry neznají ani národnostní a jazykové bariéry (jednoduché návody), hry získávají na delší dobu pozornost spotřebitele, hry mají velký potenciál využívat pozitiv virálního marketingu. Významný podíl na úspěšnosti mají také sociální sítě.

Efektivnost advergamingu je jednoduše měřitelná. Díky analýze hratelnosti zjistíme - kolik osob hru hrálo, kolik her bylo rozehráno, kolik času uživatel u hry strávil.

Využití advergamingu

  • zvýšení návštěvnosti webových stránek

  • propagace značky

  • vznik zpětných odkazů

  • možnost vyzkoušení produktu nebo služby během hry

  • budování komunity

  • zajímavá hra může připoutat pozornost médií

  • zvýšení důvěryhodnosti firmy a webu 

© 2019, ALTAXO SE

Máte zájem o slevu na účetnictví?

Zadejte email a získáte na ni nárok!